kozanitvbanner1363x131pix

MediRenatus834

MediaHome834p

1

ΤΕΝΤΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ 1

b834pix

ecofloor230

pantelidisGIF834pix

asepop 2021 a

artinhouse2

κοζάνη, ειδήσεις, νέα, Πτολεμαΐδα

noisi1

Μενδώνη και Νατσιός συμφώνησαν πως ο Μεγαλέξανδρος δεν ήταν γκέι! (video)

κοζάνη, ειδήσεις, νέα, Πτολεμαΐδα ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΛΙΒΙΤΣΑΝΟΣ https://www.imerodromos.gr/ Και όμως συνέβη! Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη επέλεξε σήμερα να προσέλθει στην Βουλή για να …διαψεύσει ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν γκέι! Απαντώντας, μάλιστα, σε ερώτηση του Δημήτρη Νατσιού, προέδρου της «Νίκης» σχετικά με ντοκιμαντέρ του NETFLIX που δείχνει τον βασιλιά της Μακεδονίας να φιλιέται με τον Ηφαιστίωνα…

Η Λίνα Μενδώνη έσπευσε να δηλώσει απαντώντας στην ερώτηση πως «για το θέμα της σχέσης με τον Ηφαιστίωνα δεν υπάρχει καμία αναφορά στις πηγές που να ξεφεύγει από τα όρια της φιλίας, όπως την ορίζει ο Αριστοτέλης». Υποστήριξε, επίσης πως «η έννοια του έρωτα στην αρχαία Ελλάδα είναι ευρεία και πολυδιάστατη. Σύμφωνα με το λεξικό των Liddell – Scott – Makenzi, έρωτας είναι η ένθερμη επιθυμία προς ένα πρόσωπο ή προς την απόκτηση ενός πράγματος ή προς την κατάκτηση ενός σκοπού. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να ερμηνεύουμε ούτε πρακτικές ούτε πρόσωπα που έδρασαν δύο χιλιάδες τριακόσια χρόνια πριν, με τα δικά μας μέτρα, τις δικές μας νόρμες, τις δικές μας προσλαμβάνουσες». Πρόσθεσε, δε, ότι «ο Μέγας Αλέξανδρος εδώ και δύο χιλιάδες τριακόσια χρόνια δεν χρειάστηκε ποτέ ούτε χρειάζεται τώρα την παρέμβαση οποιουδήποτε αυτόκλητου προστάτη της ιστορικής του μνήμης ή ακόμα περισσότερο της προσωπικότητας και της ηθικής του υπόστασης».

video: https://www.youtube.com/watch?v=n7-z5R5mmXA

Μάλιστα η υπουργός Πολιτισμού εγκάλεσε το δραματοποιημένο ντοκιμαντερ της διαδικτυακής πλατφόρμας, λέγοντας ότι στα στοιχεία της προσωπικότητας του Αλέξανδρου δεν αναδεικνύονται. Έτσι, είπε, η παραγωγή αυτή «δεν εξυπηρετεί την ιστορική αλήθεια. Βρίθει ιστορικών ανακριβειών και παρουσιάζει σκηνοθετική προχειρότητα και σκηνογραφική πενία. Επιδιώκει τον εύκολο εντυπωσιασμό για να κερδίσει θεατές, χρησιμοποιώντας τον κακόβουλο σχολιασμό ως δήθεν γεγονότα». Δήλωσε επίσης πως «η πλατφόρμα χαρακτηρίζει τη σειρά ως ντοκιμαντέρ με σκηνές μυθοπλασίας. Στην ουσία, πρόκειται για μια εξαιρετικά κακής ποιότητας μυθοπλασία, ευτελούς περιεχομένου, που απέχει παρασάγγας από τα ιστορικά γεγονότα, έτσι όπως καταγράφονται στις αρχαίες γραπτές πηγές και τεκμηριώνονται από την αρχαιολογική έρευνα».

Η συζήτηση προχώρησε σε «άλλα επίπεδα» όταν ο Δημήτρης Νατσιός αναφέρθηκε στην δική του ομιλία στον συγγραφέα Άδωνι Γεωργιάδη!Είπε ότι «ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υπουργός Εργασίας, στο βιβλίο του “Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα – ο μύθος καταρρέει” -το έχω μαζί μου το βιβλίο, το οποίο εκθύμως συνιστώ κάποιοι να το διαβάσουν- καταρρίπτει και τον μύθο για την ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα». ¨Οπως είπε, χαρακτηριστικά, «αναφέρει ότι στην αρχαιότητα δεν υπήρχε η λέξη “ομοφυλόφιλος”, αλλά η λέξη “κίναιδος”, δηλαδή «ο Κινών την Αιδώ». Η σημασία της λέξης ήταν καθαρά υβριστική και σαφέστατα καταδικαστική για όσους τη μετέρχονταν».

Με βάση αυτά τα «ντοκουμέντα» ο Δημήτρης Νατσιός εκτίμησε πως «η ομοφυλοφιλία ήταν, όχι μόνο κάτι βδελικτό στην αρχαιότητα, αλλά υπήρχε η αντίληψη ότι από αυτή την πράξη προκαλούνταν οι διάφορες συμφορές. Στην τραγωδία του Αισχύλου “Επτά επί Θήβας” διασώζεται η ιστορία του Οιδίποδα, ο οποίος ήταν βασιλιάς της Θήβας, και, χωρίς να το ξέρει, σκότωσε τον πατέρα του Λάιο και παντρεύτηκε τη μητέρα του Ιοκάστη. Όταν το έμαθε, έπεσε μεγάλος λοιμός στη Θήβα για επτά χρόνια, αυτός έβγαλε τα μάτια του, η γυναίκα του αυτοκτόνησε και τα τέσσερα παιδιά και αδέλφια του είχαν επίσης άδοξο τέλος. Γιατί συνέβησαν όμως όλα αυτά; Ο Λάιος βαρυνόταν με τον βιασμό ενός εφήβου ονόματι Χρυσίππου. Η ομοφυλοφιλική αυτή σχέση επέφερε πολλές συμφορές και δεινά. Την ύβρη νομοτελειακώς ακολουθεί στην αρχαία εποχή η νέμεσις, η τιμωρία δηλαδή. Είναι γνωστό ότι αν κάποιος Αθηναίος ακόμα είχε εταιρίσει, συνάψει ομοφυλοφιλικό δεσμό, του στερούσαν τα πολιτικά του δικαιώματα και απαγορευόταν να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες, να δικηγορήσει σε δημόσια δίκη, να καταλάβει δημόσιο αξίωμα».

Ο Δημήτρης Νατσιός υποστήριξε επίσης πως «επιχειρείται να φανεί ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν πολύ πιο ανεκτικοί από εμάς σε αυτή τη συνήθεια και ότι η ομοφυλοφιλία ήταν μια πράξη όχι μόνο αποδεκτή, αλλά σχεδόν επιβεβλημένη για κάθε μορφωμένο Έλληνα εκείνης της εποχής. Ουδέν αναληθέστερο. Ακούμε συχνά ότι η τέχνη δεν έχει όρια. Φυσικά και έχει…».

Με λίγα λόγια η Λίνα Μενδώνη, ο Δημήτρης Νατσιός με τη… συμβολή του Άδωνι Γεωργιάδη αποκατέστησαν την… «τιμή του αρχαίου κόσμου». Την «τιμή», όπως, τουλάχιστον αυτή γίνεται αντιληπτή στην ανεπανάληπτη μίξη νεοφιλελευθερισμού, ακροδεξιών αντιλήψεων, αντι-επιστημονικών απόψεων και συντηρητισμού που συνιστούν αυτή την στιγμή το “ψηφιδωτό” της κυβέρνησης και του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας. https://www.imerodromos.gr/

 

Πληροφορίες για τα cookies

Τα cookies είναι σύντομες αναφορές που αποστέλλονται και αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του χρήστη μέσω του προγράμματος περιήγησης όταν αυτό συνδέεται στο Ιντερνέτ. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων του χρήστη όσο αυτός είναι συνδεδεμένος, για να του παράσχουν τις ζητούμενες υπηρεσίες και που ορισμένες φορές τείνουν να μην διατηρούν. Τα cookies μπορεί να είναι τα ίδια ή άλλων:

  • Technical cookies (τεχνικά cookies) που διευκολύνουν την πλοήγηση των χρηστών και τη χρήση των διαφόρων επιλογών ή υπηρεσιών που προσφέρονται από τον ιστό, όπως προσδιορίζουν τη συνεδρία, επιτρέπουν την πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές, διευκολύνουν τις παραγγελίες & τις αγορές, συμπληρώνουν φόρμες & εγγραφές, παρέχουν ασφάλεια, διευκολύνουν λειτουργίες (βίντεο, κοινωνικά δίκτυα κλπ.).
  • Customization cookies (cookies προσαρμογής) που επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους (γλώσσα, πρόγραμμα πλοήγησης - browser, διαμόρφωση, κ.α.).
  • Analytical cookies (cookies ανάλυσης) που επιτρέπουν την ανώνυμη ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών του Ιντερνέτ, επιτρέπουν την μέτρηση της δραστηριότητας του χρήστη και την ανάπτυξη προφίλ πλοήγησης για την βελτίωση των ιστότοπων.

Ως εκ τούτου, όταν έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο μας, σύμφωνα με το Άρθρο 22 του Νόμου 34/2002 των Υπηρεσιών Κοινωνίας της Πληροφορίας, στην αναλυτική επεξεργασία των cookies ζητάμε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση τους, με σκοπό να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία του Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων στατιστικών πληροφοριών όπως για παράδειγμα ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο μας. Τα cookies που προστίθενται από την υπηρεσία Google Analytics διέπονται από τις πολιτικές απορρήτου του Google Analytics. Αν επιθυμείτε μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies από το Google Analytics.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τα cookies σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος πλοήγησης σας (browser).