kozanitvbanner1363x131pix

MediaHome834p

banner 728x90 PJC 4

ΤΕΝΤΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ 1

b834pix

ecofloor230

pantelidisGIF834pix

asepop 2021 a

artinhouse2

κοζάνη, ειδήσεις, νέα, Πτολεμαΐδα

noisi1

"Μετά τον Βυσσινόκηπο" - Ένας δραματικός μονόλογος από τον Βασίλη Μυριανθόπουλο στη Θεσσαλονίκη

κοζάνη, ειδήσεις, νέα, Πτολεμαΐδα Στους ρόλους της Άννας, της Ανθής και της Λιουμπόβ η Γωγώ Μπρέμπου.

Μια συνάντηση επί σκηνής όλων των γυναικών

που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους.

Τι ενώνει την Ανθή με την Λιουμπόβ;  

Μετά τον βυσσινόκηπο, η Ανθή Χαλκίδη και η Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα έφυγαν.

Η Ανθή με τα παιδιά της και η Λιουμπόβ με τα μπαούλα της.

Μια καθημερινή γυναίκα και μία εμβληματική ηρωίδα στους παράλληλους δρόμους τους, μετά τον βυσσινόκηπο που έχασαν.

Πώς διαχειρίζεται μια μάνα την απώλεια των παιδιών της;

Πώς διαχειρίζεται μια γυναίκα την απώλεια του έρωτα της;

Η Ανθή συναντά την Λιουμπόβ στο ταξίδι της, μετά τον βυσσινόκηπο.

Μία ηθοποιός, η Άννα (Γωγώ Μπρέμπου), που ερμηνεύει την Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα του "Βυσσινόκηπου", ένα βράδυ μετά από παράστασή της, συνδέει την ιστορία της ηρωίδας με μιας πραγματικής γυναίκας, της Ανθής, που και εκείνη ξεριζώθηκε από τον  "βυσσινόκηπό" της, κάποια ιστορική στιγμή.   

Μιλώντας για τη φρίκη των πολέμων, τη σημασία του να αποκτά κάποιος ρίζες, τη θέληση για επιβίωση και τη δύναμη της αγάπης, οι γυναίκες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους, φαίνεται να είναι πρωταγωνίστριες σε αυτόν το μονόλογο.

Σε ένα σύγχρονο και ταυτόχρονα επιβλητικό εικαστικό περιβάλλον  οι δραματικές ιστορίες των δύο γυναικών, ακολουθούν τις πορείες τους που αρκετές φορές φαίνεται να συγκλίνουν κάτω από τα ίδια μουσικά ακούσματα .

Η Λιουμπόβ και η Ανθή, αποκτούν λόγο και προβάλλονται πάνω σε σώματα και, για 70 λεπτά, μοιράζονται μαζί μας τα συναισθήματα τους, για την Ρωσία που άφησαν πίσω τους.

Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος μετά τις μεγάλες του επιτυχίες επιστρέφει στη θεατρική σκηνή τελείως διαφορετικός απ΄ότι τον γνωρίσαμε έως σήμερα.

Συντελεστές:

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Βασίλης Μυριανθόπουλος

Σκηνικά – Κοστούμια: Kenny McLelan

Φωτισμοί – Video: Αργύρης Θέος

Μουσική: Κωνσταντίνος Κωτούλας

Βοηθός Σκηνοθέτη: Αναστασία Λαντζουράκη

Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης

΄Ηχος: Ορέστης Καμπερίδης

Μακιγιάζ: Βαγγέλης Θώδος

Hair Styling: Γιώργος Δουδέσης

Ερμηνεύει η ηθοποιός Γωγώ Μπρέμπου

Θέατρο Αμαλία, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στις 21.00

Τιμές εισιτηρίων :

Γενική είσοδος: 13€

Μειωμένο: 10€

Προπώληση: Ταμείο Θεάτρου Αμαλία

 

Bασίλης Μυριανθόπουλος

Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 26 Μαίου 1965. Έχει σπουδάσει θέατρο στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και του Πειραϊκού Συνδέσμου, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια του Richard Cislac και της Σχολής Le Coq, έχει μαθητεύσει στο εργαστήριο ζωγραφικής του Γιώργου Μπουρναζάκη και έχει κάνει χορό με τους Ζουζού Νικολούδη, Γιάννη Μέτση και Konrad Bukes.

Στο θέατρο έχει γράψει και σκηνοθετήσει τα έργα: Μόλις Χώρισα (σε κείμενο Β. Μυριανθόπουλου και Β. Χατζηνικολάου), (Θέατρο Μελίνα 1998, ΚΘΒΕ Μονή Λαζαριστών 1999, Θέατρο Λαμπέτη 2005, Θέατρο Κιβωτός 2016-17, Περιοδεία 2018, Δημοτικό Θέατρο Λατσίων – Λευκωσία, 2013, White Elephant – Λονδίνο, 2003), Εγώ ο Πρίγκιπας (ΘΟΚ, 2015-2016), Ιουλιέτα Χ-Large (σε κείμενο Β. Μυριανθόπουλου και Κ. Τσόκαλη), Μπλε, Ο Κόσμος Της Πάττυ, Τρεις Κόρες Εν Καμίνω.

Έχει μεταφράσει και σκηνοθετήσει: Red Speedo (Lucas Hnath, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, 2018), Loveplay (Moira Buffini), Un Fil A La Patte (George Geydeau), The Vintner’s Luck (διασκευή μαζί με τον Πάνο Δημάκη — Badminton, 2011).

Έχει σκηνοθετήσει: Μαγειρεύοντας με τον Έλβις (Lee Hall, Θέατρο Σταθμός, 2014-15), Τρελαντώνης (Π. Δέλτα, ΘΟΚ, 2013-14), Είπα μην ενοχλείτε ("L’ Emmerdeur", Francis Veber, Αθηναϊκά Θέατρα, 2015), O Tαλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ, Οι Άντρες προτιμούν τις Ξανθές, Βασιλικοί Μετά Τρούλου (Play on, Rick Abbot), Νυφικό Κρεβάτι (The Fourposter, Jan De Hartog), Τα Μαγικά Μαξιλάρια (Ε. Τριβιζά), Έρωτας στη Διαπασών (Love in E Flat, Norman Krasna), Ο Πρίγκιπας και ο Φτωχός, Ιλιάδα, Εκκλησιάζουσες (συν-σκηνοθεσία με Νανά Νικολάου – ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης), Black Out (While the Lights Were Out, Jack Sharkey), Σε θέλω σε θέλω σε θέλω (Things We Do For Love, Alan Ayckbourn), Πεταλουδόσαυρος (Ε. Τριβιζά), Η Χαρτοπαίχτρα (Δ. Ψαθά, 2003, 2009), Ο Φίλος μου ο Λευτεράκης (Α. Σακελλάριου, 2005), Φωνάζει ο Κλέφτης (2013).

Έχει σκηνοθετήσει τα χοροδράματα: Αγγελική (Rotterdam, 1992), Η Φόνισσα (Α. Παπαδιαμάντη, 1993), Αντιγόνη (Σοφοκλή, 1994), και Πανώρια (Γ. Χορτάτση, 2004).

Επίσης έχει συνεργαστεί με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου, Ιωαννίνων, Ρόδου, Βορείου Αιγαίου, Ρούμελης, Λάρισας, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Κολλέγιο Αθηνών, θέατρα Λαμπέτη, Μελίνα, Βεάκη, Ορφέας, Πειραιώς 131, Αποθήκη, Βρετάνια, Αθηνών, Badminton, Πόρτα, Βέμπο, Μουσούρη, Παρκ, Τζένη Καρέζη, Ιλίσια, Στούντιο Ιλίσια, Ριάλτο, Αθηνά, Μπρόντγουαιη, καθώς και πολλές μουσικές σκηνές και πολυχώρους. Το 2010 υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής του Backstage Theatre Festival του θεάτρου Badminton. Είναι ιδρυτής της Ομάδας «Δράσις» (1997-2015).

Στον κινηματογράφο έχει γράψει και σκηνοθετήσει τις ταινίες Μόλις Χώρισα (2008), Σούλα Έλα Ξανά (συν-σεναριογράφος Ό. Μιχαλοπούλου —Odeon, 2009), και Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης —βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Άκη Δήμου (συν-σεναριογράφος Β. Τσιγκριστάρης, Odeon, 2015).

Διδάσκει υποκριτική και κίνηση για ηθοποιούς. Από το 1995 μέχρι και σήμερα κάνει θέατρο με παιδιά στο Λεόντειο Λύκειο και στα Εκπαιδευτήρια Δούκα.

Πληροφορίες για τα cookies

Τα cookies είναι σύντομες αναφορές που αποστέλλονται και αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του χρήστη μέσω του προγράμματος περιήγησης όταν αυτό συνδέεται στο Ιντερνέτ. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων του χρήστη όσο αυτός είναι συνδεδεμένος, για να του παράσχουν τις ζητούμενες υπηρεσίες και που ορισμένες φορές τείνουν να μην διατηρούν. Τα cookies μπορεί να είναι τα ίδια ή άλλων:

  • Technical cookies (τεχνικά cookies) που διευκολύνουν την πλοήγηση των χρηστών και τη χρήση των διαφόρων επιλογών ή υπηρεσιών που προσφέρονται από τον ιστό, όπως προσδιορίζουν τη συνεδρία, επιτρέπουν την πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές, διευκολύνουν τις παραγγελίες & τις αγορές, συμπληρώνουν φόρμες & εγγραφές, παρέχουν ασφάλεια, διευκολύνουν λειτουργίες (βίντεο, κοινωνικά δίκτυα κλπ.).
  • Customization cookies (cookies προσαρμογής) που επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους (γλώσσα, πρόγραμμα πλοήγησης - browser, διαμόρφωση, κ.α.).
  • Analytical cookies (cookies ανάλυσης) που επιτρέπουν την ανώνυμη ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών του Ιντερνέτ, επιτρέπουν την μέτρηση της δραστηριότητας του χρήστη και την ανάπτυξη προφίλ πλοήγησης για την βελτίωση των ιστότοπων.

Ως εκ τούτου, όταν έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο μας, σύμφωνα με το Άρθρο 22 του Νόμου 34/2002 των Υπηρεσιών Κοινωνίας της Πληροφορίας, στην αναλυτική επεξεργασία των cookies ζητάμε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση τους, με σκοπό να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία του Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων στατιστικών πληροφοριών όπως για παράδειγμα ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο μας. Τα cookies που προστίθενται από την υπηρεσία Google Analytics διέπονται από τις πολιτικές απορρήτου του Google Analytics. Αν επιθυμείτε μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies από το Google Analytics.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τα cookies σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος πλοήγησης σας (browser).